miércoles, 2 de mayo de 2007

Finde finde!


Val, que som a dimecres, però com aquell qui diu ahir era diumenge, i jo dema tinc festa, així que per mi és com si la setmana hagués durat un dia i ja som a divendres, perquè el divendres de veritat tampoc tinc classe, perquè el profe va a fer unes ponències, total, setmana de pont pont amb un dia de classe, però parlem del finde finde que és per això pel que postejo, bueno postejem, que el davidet tb està per aquí dient la seva, ara em dona besitos i aixis no puc escriure! Mmmm... fa gustet a xocolate! Oh! xk m'ha pres una xuxeria que tenia amagada al calaix! Oh! I a sobre m'ha pres el mario i se l'ha passat tot! Abans que jo!! I a sobre s'esta partin ara! I li ha sortit un yoshi blau i a sobre a sobre sobre sobre em diu llimadeta! Però si és ell! Que s'esta partint sol! jo no en tinc cap culpa! Ara es menja els meus pez... vosaltres trobeu que és normal esmorzar xuxeries i jugar al mario(tenint en conte que són les 2'30h)? xD

Com veieu els nostres findes no són molt normals... Si estessiu sentint la confessió que em fa ara, que l'ha tallat en sec per demanar-li al yoshi que volés i a sobre m'ho tira en cara presumint que el seu yoshi vola mentres jo escric!

Res, que aquest finde em fet de guiris guiris per aquí... per allà... pel piset... per sants... pel puto park Güell amb la puta baixada de la Glòria que jo la vaig pujar i casi em moro!! Xk? Xk? Xk ningú em va avisar que s'havia de caminar tan fins arribar al park? xk?!!

Després vam passejar de nit per les rambles, molt romàntic tot. Sí sí!

Ja penjaré alguna foto que altra del finde; ara, no tinc ganes d'escriure. Vaig a emprenyar al davidet! ;P

I el davidet diu fill de puta, xk el joc no li fa cas, aixi que ara es la meva per tancar-li! Jajajaja!

Super Mario World

10 comentarios:

Candela dijo...

FOTOS! FOTOS!

Anónimo dijo...

Vaya un parell esteu fets :-P

Com la Candela...FOTOS, FOTOS!!!!

Anónimo dijo...

Bua, ara tothom us demanarà fotos, jajaja tu ho has provocat!

Anónimo dijo...

Hola! un bloc realment interessant.Tornaré a visitar-te de nou.
Ens veiem ;0)

Robert

Anónimo dijo...

son gratis les fotos?

Anónimo dijo...

Ole murreiu!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)

yrun dijo...

Candela, ja hi ha foto :P

Matti, ja ho se ja xD

Gemmi si ja ho se ja... U_U"
No som anonimes tia, psan

RObert gracies, espero la teva nova visita xD

Ddriver si, pillales totes si vols xD

Si matti siiiiiiii xD

Alepsi dijo...

Mareedeusenyó! Esteu tots dos per a que us tanquin! xDDDDDDDD

I sí, per al ParkGüell s'ha de caminar una bona estona... és lo més divertit de tot! XDDDD

Adagio dijo...

yrux allo estato puro

Anónimo dijo...

Ara ja no sé si havia llegit el post o m'ho havies dit al xat, tot això em sona però no havia vist la foto... estic fatal ¬¬