lunes, 9 de julio de 2007

Som dilluns i m'he de fer la maleta!

Ja!!! Per fi!!! Siiiiiiii! Sóc lliure!!! I ja tinc vacances!!! Bueno, de fet des del dijous que en tinc, que és quan vaig acabar l'exàmen i em vaig dedicar al Davidet tota la tarda! Amunt, avall, Davidet, vacances... Tot quadra! xD

Vam nar a pegar una volteta pel barri i a comprar per fer la coca de Sant Joan! Perquè el dissabte seria el gran dia! I au a jugar i a fer cosetes de les nostres! I de seguida de seguida es va fer divendres! ;P

Llavors, el divendres vam quedar amb la Mirimi! Jo en tenia moltes moltes ganes i el Davidet també, la Mirimi és una amiga meva de Bcn, que al Davidet sempre li parlo d'ella i fem xerradetes pel msn tots junts de vegades, però encara no l'havia vista mai el Davidet, i jo també tenia ganes de conèixer el xicot de la Mirimi i aixis que van quedar tots quatre per Gràcia! Jo no hi havia estat mai encara i el Davidet i jo vam estar tota la tarda descobrint el territori que ens va agradar molt molt i a la nit esperàvem a la parelleta, que a mi em feia molta il·lusió el sopar i ens vam pasar la nit xerrant i rient i bebent vi. Jo volia pillar la turca, però al final el vi es va acabar i no vaig poder xD el David també veia el ritme que duia, que després m'ho va dir xD, però res. Que no hi va haver manera! Però que amb la Mirimi tinc pendent una bona borratxera, si senyor xD

I taxan taxan taxan... ja és dissabte!!!! I em desperto! I truco al tio Maikel, que el el nostre tiet, del David i meu xD, per a que puji, perquè com sempre ho diuen tot a última hora i no sé si s'han oblidat pas doncs això, que els hi faig memòria, i vaig i el desperto xD i ell tot cabrejat però em diu que pujarà al migdia, aixis que jo em vaig posar a fer la coca! La coca de mató amb pasta fullada i fruitetes! Mmmmm...! Va quedar boníssima! EL Davidet té la foto, aixis que quan me la passi us la poso!
Bé, i ja us podeu imaginar, que quan van pujar els de la colla, vam comença el ritme de beure xD Primer vam nar a compra la beguda i posar-la a la nevera, i mentre es refredava vam nar a un bar de birres d'exportació que està molt bé de preu, aixis que vinga! A probar-les totes! Désprés al pis, a beure més i fer el sopar! Que va ser tot un èxit! Em vaig currar un soparàs digne de berbena! (que bona amfitriona k sóc xD), coca, xampany i després caipirinha!! I quan tot això ja és va acabar i ens començavem a notar l'alcohol per les venes, vam pillar més cava, més volls i petards i cap a la platja!! I ens ho vam passar bomba! A les 7 cap a casa on vam passar primer per la zona xunga de Marina, molt molt xunga per cert, tot ple de potats, gent comatosa i mol xunga i cubates per terra... Semblava una peli de zombis xD
I després al piset a esmorzar pq tot estava tancat! AL ser diumenge! però els entrepants de bacon i truita de patates a les 7 del matí sentàven de conya...

A les 2 vam mira formula 1 o nose quina cosa de cotxes feien xD Més birres, més volls, bermutet i a dinar amb una ressaca que t'hi cagues i res, maletetes i cap a casa, amb molta ressaca i molta felicitat de VACANCES!!!!!!! :D :D :D

Ah! I això que demà me'n vaig al sud de França, ens veiem a la tornada! Però tranquils que només marxo 2 dies! ;P

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Doncs que et vagi molt bé aquestes mini-vacances, que te les mereixes!

El veí de dalt dijo...

Feliç escapadeta! La Frances, ó la France!

Jo Mateixa dijo...

Nena, a gaudir al màxim d'aquestes mini vacances!!!!!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Veig que les vacances les acabes de començar i ja no pares! Espero que segueixis així d'activa, que les vacances s'han d'aprofitar!

ddriver dijo...

molt ben escullit el desti!felicitats,esta aqui mateix i ningu ho valora pero val molt la pena,fa anys vaig pasar casi un mes entre l arriege,l aude,la gard,la camargue i la provença,espectacular els paisatges ...
que t ho pasis molt be

Mikel dijo...

Carai...dos dies domes... aprofita-ho al maxim!!!

yrun dijo...

Ei gent! Estic a lordenador de lhotel i no se escriure amb akest teclat tan estrany.
Contesto quan torni perô axo sallargara pel k veig!

Petoooooooons!

Jo Mateixa dijo...

Però no marxaves per dos dies tu????, on pares!!!!!! :-P

Petonets guapissima!!!!

Laia dijo...

NENA, QUE JO SOC DE GRACIA!!
si necessites una altra guia, fes-me un mailito nena!!
jajajajaja
quina currada de sopar eh??
Felices vacances xermaneta!!

kissuuuuuuuuuuus!!