martes, 26 de febrero de 2008

Deivid l'angelet!


Aquest és el meu angelet (però només amb aparença, puntualitzem!) i el dibuixet li vaig fer jo en to irònic, perquè m'agrada molt emprenyar-lo, perquè jo abans pensava que si que ho era un angelet! Però no! Em tenia ben enganyada el cabronet xD Però com jo tb ho sóc! Va ser una sorpresa ben grata! I ara anem els dos pel món fent dolenteries! Quina por!!! jaja!

Torno a comença! Miiiireu el meu angelet!! Amb cara de boig!! És el meu Davidet, el davidet que tan parlava al bloc i com ara he tornat doncs clar, hi torno a parla! Doncs avui el meu Deivid es fa vellet, pobret, i aviat aviat ja li sortirà la primera arruga perquè clar, de canes diu que ja en té i que li he fet sorti jo! Però jo crec que és perquè és fa vell i com li fa ràbia doncs li dono la raó, culpa meva xD

I aixòs que el meu Davidet es fa gran, com passa el temps! Si jo el vaig conèixer de jovenet i vestit de punkarra! Aisss! El meu Davidet vellet... Felicitats! xD

2 comentarios:

Jo Mateixa dijo...

Doncs encara que sigui amb retard moltes felicitats al Davidet i a tu per la part que et toca!!!!

Petons!!!!!

Laia dijo...

Doncs moltes felicitats al teu davidet, reina!!

torno a escriureeeeeee!!
Ja t'avisare quan reobrim el blog!

kissus blocogermaneta!!