lunes, 26 de mayo de 2008

Com enyoro els rinxolets del meu Davidet!

Ara que diu que ha d'anar "ben guapu" a treballar... I va i es talla els seus rinxolets daurats i resulta que sí que pot dur el pèl llarg a la seva feina!

Ais... Davidet Davidet! Què farè jo sense poder jugar amb els teus rinxolets que a tu et feien tanta ràbia?

El Davidet s'ha cambiat la seva camiseta a ratlles per un tratje i una corbata, i a mi no em fa el pes! Les seves All Star per uns mocasins, jaja! Qui ho diria!

Ara porta corbates ben serioses, quan abans no en duia mai...

I si convé s'afeita cada matí (que això ja m'agrada) i bé, almenys la perilla la conserva, que jo la trobo molt graciosa perquè ell rosset com és, la té pelròja.


I tants canvis, ostres, et fan pensar que en no-res, creixes! I tens més preocupacions, i has de donar bona impressió i buscar feina i lalala! Nooooooo! Jo vull ser nena tota la vida!!!

1 comentario:

Anna dijo...

eiiiiiiiiii
petardaaaaa a veure quan vens a voremos al piset del bonrotllooooo
besitos