sábado, 9 de agosto de 2008

Voll Damm

I si, li copio el titul a la pitufa :)

Ahir per fi vaig quedar amb la meva Rossy, i això que només feia una setmana que no la veia. Però l'he trobat molt a faltar, perquè cada dia me n'enamoro més de la meva neneta i estic contenta perquè sé que a ella tb li agrada quedar amb mi i me l'estimo.

És el nostre ritual quedar amb la voll, i explicar-nos coses. I jo l'escolto, i l'envejo. I l'admiro. Perquè jo també vull ser com ella. Independent, somiadora i alhora amb els peus al terra, responsable i esbojarrada, i el més important de tot: sanguinària!

I ens expliquem les confessions, i ens escoltem atentament, i se'ns ocurreixen més coses, coses espontànees que ens expliquem amb tot el secretisme del món. I riem. I ens donem consells. I bebem voll i ens fumem un paquet sencer de novel mentres xerrem i xerrem i jo li conto que ja tinc 3 vestits "Pipette" i ella se'n vol posar un.

I li dic que l'envejo i que no se què fer. Perquè el bloc ja me l'he ordenat, però segueixo tenint la vida desordenada...

1 comentario:

JOS dijo...

Toc Toc...

Normalment es comença per ordenar pel principi. Juas juas...es broma.

Vull dir que, intenta posar les coses a puestu. Un cop al seu puestu, intenta decidir quines conserves i quines no.
I un cop escollides, intenta establir prioritats per tal de que no et tronis a trobar com al principi...

Abraçada.....!!!!

AntiKaraoke Rules!!!!! ;-)